نور ثابت در عکاسی صنعتی
فوریه 3, 2017تجهیزات در عکاسی محصول
فوریه 3, 2017
نورپردازی عکاسی تبلیغاتی چیزی فراتر از یک نورپردازی ساده است. خصوصا که نتیجه کار اهمیت بسیاری داشته و تعیین کننده موفقیت یا عدم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی خواهد بود. هر چقدر که نورپردازی به صورت بهتری انجام گیرد، عکس نهایی وضوح و جذابیت بیشتری خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم در مورد نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی و مهم ترین نکاتی که می بایست به هنگام نورپردازی عکاسی تبلیغاتی رعایت کنید بپردازیم.
تکنیک های مختلف نورپردازی عکاسی تبلیغاتی، همه و همه دست به دست هم می دهند تا ما یک نور مناسب برای زیباتر جلوه دادن یک محصول یا خدمات داشته باشیم. با وجود این همه تبلیغات و محصولات گوناگون در هر صنعت، تمایز باعث می شود که نظرات بیشتری را به خود جلب کنید. نورپردازی خوب در اکثر اوقات همان چیزی است که باعث ایجاد تمایز می شود.
آموزش نورپردازی عکاسی تبلیغاتی
اگر یک عکاس حرفه ای هستید دانش زیادی در مورد نورها دارید، اما اگر اولین باری است که می خواهید در مورد نورپردازی بدانید، احتمالا کمی گیج می شوید. چون عکاسان نور را به شیوه ای متفاوت از مردم غیرمتخصص می بینند.
به همین علت، برای ایجاد یک درک بهتر از نور و نورپردازی در عکاسی صنعتی، به برخی از از اصطلاحات و اصول نورپردازی عکاسی تبلیغاتی اشاره خواهیم داشت. در یک استودیو عکاسی، شما بیشتر با سه نوع نورپردازی مواجه خواهید شد.